بحران مهاجر بدون هویت در واکسیناسیون | Göçmen D.D.

بحران مهاجر بدون هویت در واکسیناسیون

بحران مهاجر بدون هویت در واکسیناسیون

بدون هویت ، مهاجران به دلیل اینکه در بدو تولد ارزان هستند به کلینیک های زیر پله ها روی می آورند. آنها کارت واکسن را بدون شناسنامه کودک صادر نمی کنند.

بحران مهاجر بدون هویت در واکسیناسیون

هویتی از بحران مهاجرت در واکسیناسیون!
بدون هویت ، مهاجران به دلیل اینکه در بدو تولد ارزان هستند به کلینیک های زیر پله ها روی می آورند. آنها کارت واکسن را بدون شناسنامه کودک صادر نمی کنند.

کارشناسان هشدار دادند: "بیماری هایی که به مدت 50 سال دیده نشده اند ، برخی از میلیون ها مهاجر که از جنگ داخلی در سوریه فرار کرده اند و به ترکیه آمده اند ، در ترکیه زندگی می کنند. این افرادی که کارت شناسایی ندارند ، نمی توانند از بسیاری از خدمات ، به ویژه سلامت بهره مند شوند. با توجه به اینکه این وضعیت باعث ایجاد مشکلاتی برای زنان باردار می شود ، انجمن همبستگی مهاجران خاطرنشان می کند که برخی از مهاجران پس از زایمان در بیمارستان ها گروگان هستند. Hatice Odemiş ، رئیس هیئت مدیره انجمن ، گفت: "متأسفانه ، زنان باردار بزرگترین مشکل را تجربه می کنند. از آنجا که تولد در دامنه خدمات پزشکی فوریت ها گنجانده نشده است. این وضعیت می تواند حق زندگی زنان و کودکان را به خطر بیندازد. " ödemiş مشکلات زنان مهاجر بدون هویت را در طی مراحل تولد توضیح داد: "بیایید بگوییم که یک پناهنده به دنیا می آید. او به بیمارستان می رود ، اگر هویت نداشته باشد ، بیمارستان دولتی زن را نمی پذیرد. او مجبور است از طریق درب برگردد. اگرچه در محاصره درب و پذیرفته نشده است ، اما خطر گروگان بودن وجود دارد زیرا آنها نمی توانند هزینه صادر شده پس از تولد را تأمین کنند. موارد زیادی از این دست وجود دارد. هنگامی که بیمارستان ها قیمت های بالایی را قبول نمی کنند و افزایش نمی دهند ، افراد به کلینیک های زیر پله ها روی می آورند یا در خانه به دنیا می آیند. پله ها



زنجیره واکسن خراب است
وی گفت: "همچنین مشکلات زیادی وجود دارد زیرا شناسنامه وجود ندارد. از همه مهمتر ، کودک شناسنامه ندارد. آنها کارت واکسن بدون سند دریافت نمی کنند. این بدان معنی است که هزاران نوزاد واکسینه نمی شوند. زنجیره واکسن شکسته است. تعدادی از بیماری هایی که به مدت 50 سال دیده نشده بودند دوباره ظاهر شدند. میزان مرگ و میر نیز در حال افزایش است. "

"طبق داده های مدیریت مهاجرت ؛ 5.5 میلیون پناهنده ، 1.5 میلیون بی تفاوت وجود دارد. مقررات قانونی برای حق زنان برای تأمین تولد وجود دارد. مهمترین این اعلامیه بارسلونا است. اعلامیه ، که در مورد حق تأمین تولد صحبت می کند ، می گوید: "زنان مهاجر حق دارند تحت همان شرایطی که زنان کشور میزبان" کمک می کنند. قانون حفاظت موقت و قانون ثانویه موظف است به روز شود. حق دسترسی به تولد ایمن و بدون هیچ هویتی بدون تبعیض باید فراهم شود. "

در مطالعات ما برای بهبود تجربه کاربر ، ما مطابق مقررات قانونی از کوکی ها استفاده می کنیم. می توانید متون اطلاعات و توضیحات مفصلی را پیدا کنید.